Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2011

Σχολιάζοντας την ομιλία του κ. Πανάρετου: Θρασείς ρήσεις ενός μικρού ανδρός...,

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=24826

“... Έχουμε παρατηρήσει σε αρκετές περιπτώσεις, την ικανότητα μικρών ομάδων να διακόπτουν διαδικασίες, αξιοποιώντας την ευχέρεια που τους παρέχουν τα μέσα ενημέρωσης και η προβολή από τα μέσα ενημέρωσης. Είναι μια ικανότητα αξιοποίησης των δυνατοτήτων που τους δίνει το ίδιο εκείνο σύστημα, που αυτοί οι οποίοι διαμαρτύρονται το αντιστρατεύονται.

Ο.Λ.Μ.Ε.: Καταγγελία παρεμπόδισης συνδικαλιστικής ενημέρωσης από Δ/ντη στα Χανιά

02/03/2011 - 13:21

    Ο.Λ.Μ.Ε.
Ερμού & Κορνάρου 2
ΤΗΛ:2103230073 – 3221255
FAX:2103227382
e-mail: olme@otenet.gr                                             Αθήνα, 2/3/2011      

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ θεωρεί απαράδεκτο το γεγονός της παρεμπόδισης συνδικαλιστικής ενημέρωσης από τον Δ/ντη του 2ου ΕΠΑΛ Χανίων. Ο εν λόγω Δ/ντής προσπάθησε να παρεμποδίσει το μέλος του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ Αλέκο Αρβανιτίδη να επικοινωνήσει με τους συναδέλφους.
Είναι αυτονόητο ότι οι Διευθυντές των σχολείων οφείλουν να διευκολύνουν τη συνδικαλιστική ενημέρωση των συναδέλφων από τους εκπροσώπους του κλάδου.
Καλούμε τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς και την τοπική κοινωνία, να καταδικάσουν τέτοιου είδους συμπεριφορές.

Τι είπε η Υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου, στην ημερίδα με τους Δημάρχους της χώρας, για τις συγχωνεύσεις, τις αλλαγές στην εκπαίδευση, την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών κλπ

Ομιλία της  Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου,  στην ημερίδα ενημέρωσης και διαλόγου του Υπουργείου Παιδείας με τους Δημάρχους της χώρας
Κυρίες και κύριοι Δήμαρχοι, κύριοι εκπρόσωποι των δημοτικών αρχών, κύριοι Περιφερειάρχες και εκπρόσωποι των Περιφερειαρχών, κύριοι Περιφερειακοί Διευθυντές της εκπαίδευσης, κύριοι Διευθυντές της εκπαίδευσης, κυρίες και κύριοι, ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σας στη σημερινή συνάντηση

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο: «Όσο πιο πολλοί είναι οι μαθητές στο σχολείο τόσο υψηλότερη είναι η συχνότητα εμφάνισης επιθετικών πράξεων που εκδηλώνονται από τους μαθητές»

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=24719


Άννα Διαμαντοπούλου: «Οι συνενώσεις σχολείων γίνονται για παιδαγωγικούς λόγους και έχουν στο κέντρο τους μαθητές - Το κεντρικό στοιχείο είναι το παιδαγωγικό» (Από την Ομιλία της Υπουργού στην ημερίδα ενημέρωσης και διαλόγου του Υπουργείου Παιδείας με τους Δημάρχους της χώρας – 28/2/2011)
To 2000 το Υπουργείο Παιδείας και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο κυκλοφόρησαν στα σχολεία ένα φυλλάδιο με τίτλο  «Όταν τα πράγματα στο σχολείο… αγριεύουν!». Στο εισαγωγικό σημείωμα του τότε Προέδρου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου κ. Θ. Εξαρχάκου σημειώνεται ότι πρόκειται για τα «πορίσματα μιας μεγάλης πανελλαδικής έρευνας σε Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας από κοινωνικούς επιστήμονες του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου». Παράλληλα στο Εισαγωγικό Σημείωμα του Υπεύθυνου του Έργου κ. Νικόλαου Πετρόπουλου, Συμβούλου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου τονίζεται ότι «στόχοι της έρευνας ήταν α. να καταγράψουμε όλες τις μορφές της βίαιης και επιθετικής συμπεριφοράς β. να εξετάσουμε τις κοινωνικές συνθήκες που τις προκαλούν και γ. να προτείνουμε μέτρα στην πολιτεία, στους εκπαιδευτικούς και στους μαθητές για την αντιμετώπιση και πρόληψή τους»

Η παιδεία των συγχωνεύσεων

Παναγιώτης Σωτήρης

Υπάρχουν κάποιες στιγμές που τα δημόσια πολιτικά πρόσωπα, έστω και άθελά τους, ομολογούν περισσότερα από όσα θα ήθελαν. Αφορμή για αυτή την παρατήρηση η δήλωση της Υπουργού Παιδείας κ. Άννας Διαμαντοπούλου ότι «δεν υπάρχει καμία αναφορά στο μνημόνιο σε οτιδήποτε που να αφορά συνενώσεις ή επιλογές για θέματα σχολείων ή Πανεπιστημίων».